Stillingsbeskrivelse

Som Business and Operational Support Engineer vil du ha en ledende faglig rolle i et innføringsprosjekt av en topp moderne CMP fra en ledende leverandør. Du vil ha et hovedansvar for å sikre at denne implementerer våre tjenester og genererer korrekt billing underlag for vår (eksterne) kundefakturering. Du vil også bistå til å utvikle produktporteføljen i et tverrfaglig produktteam, i tråd med forretningens og kunders behov.  Vi søker deg som har kompetanse og engasjement for at våre IoT  BSS/OSS løsninger er globalt ledende.

For å lykkes vil du være en OSS/BSS spydspiss som samarbeider godt med våre dyktige tekniske eksperter innen fakturering/ billing, nettverk, IT og kundesupport. Vi ser etter deg som har erfaring med blant annet telekommunikasjon (mobiloperatørers IT-verdikjede), forståelse for OSS/BSS-systemer, leverandørstyring, billingløsninger og generelle IT-ferdigheter. Vi verdsetter gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, samtidig som det er avgjørende å arbeide selvstendig og proaktivt på eget fagområde.

Stillingen rapporterer direkte til CTO. Du vil samarbeide tett med ledergruppens medlemmer på salg og økonomi, og generelt ha stor innflytelse på utviklingen av selskapet.

  • Arbeidsgiver: Com4 AS
  • Stillingstittel: Business and Operational Support Engineer
  • Frist: 14.04.2024
  • Ansettelsesform: Fast
  • Sted: Oslo

Her er noe du kan forvente hos oss

Om arbeidsgiveren

Com4 tilbyr ledende løsninger for IoT-kommunikasjon som sikrer optimal ytelse og pålitelighet. Bedriften har et nordisk fundament, men global rekkevidde. Vi er et team bestående av eksperter på telekommunikasjon, innovatører og teknikere som jobber iherdig og engasjert for å oppfylle ett mål: å hjelpe deg med å lykkes.