Stillingsbeskrivelse
Statnett styrker nå arbeidet med innkjøp, leverandørstyring og kategoriledelse for flere forretningsområder for å møte kommende investeringer og behov. Vi ser etter nye medarbeidere med et brennende engasjement for det grønne skiftet, anskaffelser, kategoriledelse og leverandørstyring.
Stillingen har organisatorisk tilhørighet i avdelingen for Innkjøp og leverandørstyring, seksjonen for Bygg/anlegg, konsulenter og Etterlevelse. Seksjonen har ansvaret for Etterlevelse, Bygg – og anleggs anskaffelser og Konsulentanskaffelser (primært tekniske konsulenter). Seksjonen har 11 ansatte, inkludert leder, og har ansvaret for 2 kategorier; bygg- og anleggskategorien og konsulentkategorien. Seksjonen har også ansvar for at Statnetts prosesser og maler ivaretar foretakets lovpålagte forpliktelser og interne retningslinjer.
Arbeidssted for stillingen vil være ved et av våre kontorer i Oslo, Sandnes, Sunndalsøra, Trondheim eller Alta.
- Arbeidsgiver: Statnett
- Stillingstittel: Anskaffelsesrådgiver
- Frist: 13.08.2024
- Ansettelsesform: Fast
- Sted: Oslo, Sandnes, Sunndalsøra, Trondheim eller Alta
- Søk via Webcruiter