Video overlay bilde

Stillingsbeskrivelse

Den rette kandidaten er genuint opptatt av gode kundeopplevelser, økt mersalg, og trigges av høy avkastning på gode aktiviteter mot egen kundebase. Vår nye initiativrike medarbeider vil jobbe tett med flere avdelinger, slik at vi er proaktive og leverer de beste kundeopplevelsene gjennom hele kundens livssyklus.

Du vil være ansvarlig for å planlegge, forberede og implementere en kundelivssyklus-strategi for ulike segmenter og kanaler i vår kundebase. Målet er å skape de beste kundeopplevelsene, overvåke og optimalisere opplevelsen for ulike kundegrupper for å sikre god kundelønnsomhet og langsiktige relasjoner med kundene våre.

  • Arbeidsgiver: LYSE TELE AS
  • Stillingstittel: Ansvarlig kundeutvikling ice
  • Frist: 13.06.2024
  • Ansettelsesform: Fast
  • Sted: Oslo
  • Hos oss får du

  • God kultur

    Vi er glad i teknologi, men enda mer i folk og de gode opplevelsene, så hos oss setter vi folk over fag. Vi vet at det er kultur som driver forretning.

  • Gode velferdstiltak

    Vi har en rekke fordeler som firmahytter både på fjellet og ved sjøen, bedriftsidrettslag og subsidiert trening, sosiale sammenkomster, ekstra fridager og andre gode velferdstiltak.

  • Karriereutvikling og attraktive betingelser

    Vi har et stort fokus på kompetanseheving og gode utviklingsmuligheter, i tillegg til en svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke.

Om arbeidsgiveren

ice er en del av det norske energi og telekomkonsernet Lyse AS. Konsernet er heleid av 14 kommuner i Sør-Rogaland og Lyses verdiskaping går tilbake til fellesskapet. Helt siden ice lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av mobilnettet vårt har vi hatt ett mål for øyet; å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, til det beste for norske bedrifter og forbrukere. Gjennom de første syv årene som mobiloperatør gikk vi fra én kunde og én mobilmast, til over 900 000 kunder. ice ble våren 2022 en del av Lyse-konsernet og fra våren 2024 er Altibox, ice og NiceMobil samlet i én felles organisasjon: Lyse Tele AS.