Stillingsbeskrivelse

I denne rollen vil du jobbe med oppsøkende salg av maskin- og programvareløsninger, samt tjenester som støtter kunders automatiserings- og digitaliseringsprosesser. Du vil både kontakte nye potensielle kunder og følge opp en egen kundeportefølje for å sikre videreutvikling.

Du vil håndtere hele salgsprosessen, fra første kontakt med kunden, behovsavklaring, presentasjon av løsninger til closing. Det er viktig at du tar initiativ, jobber selvstendig og har god forretningsforståelse for å kunne skape merverdi for kundene.

Vi ser etter noen som er proaktiv, selvgående, målrettet og strukturert, samt profesjonell i sin fremtreden. Det er en fordel om du har noen års erfaring med B2B-salg, gjerne fra teknologibransjen, og at du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig. Førerkort og egen bil er også nødvendig.

  • Arbeidsgiver: CANON NORGE AS
  • Stillingstittel: Account Manager
  • Frist: Fortløpende intervjuer
  • Ansettelsesform: Fulltid
  • Sted: Sandnes
  • Søk via Capus

Hos oss kan du forvente

Om arbeidsgiveren

Det japanske konsernet Canon ble grunnlagt i 1937 og har siden den gang vært en markedsleder innen bildeteknologi og dokumentbehandling. Med et sterkt fokus på innovasjon og dedikasjon til å utforske nye horisonter, har Canon oppnådd annerkjennelse for sin evne til å lede an bransjen innen teknologi og innovasjon med avanserte produkter og løsninger. Canon er organisert i fire regioner globalt og Canon Norge inngår i vår Canon Europe Middle East and Africa region. Vi er rundt 300 medarbeidere og har ni regionale kontorer spredt omkring i landet og vårt hovedkontor er lokalisert på Holmlia i Oslo. Vi tilbyr bildeteknologi og dokumenthandling rettet mot privatpersoner, bedrifter og offentlig sektor. Vi er ledende innenfor nyskapende bildeteknologi, dokumentbehandling og IT. Gjennom tempo, solid håndverk og glimt i øyet skal vi sammen oppnå de beste resultatene.