Stillingsbeskrivelse
I Nyby jobber vi med noen av Norges mest fremoverlente kommuner for å skape en ny og bærekraftig velferdsmodell. Nå ser vi etter en engasjert og strukturert Key Account Manager som kan spille en nøkkelrolle i arbeidet med å utvikle og følge opp våre kunder – og bidra til at enda flere lykkes med å ta i bruk Nyby i sin kommune.
Du motiveres av å skape sterke relasjoner, sikre god oppfølging og se kommunene du jobber med lykkes – og du trives samtidig med å jobbe målrettet med salg og vekst.
Som Key Account Manager i Nyby vil du ha en sentral rolle i å følge opp eksisterende kunder og sikre at de lykkes med å skape verdi gjennom bruk av Nyby. Du vil identifisere nye nye samarbeidsmuligheter, hos eksisterende og nye kunder, og ha ansvar for å utvikle langsiktige og tillitsbaserte relasjoner. I tett samarbeid med fagressurser i Nyby leder og koordinerer du salgsprosesser fra første møte til signert avtale.
Du bidrar også til å strukturere og forbedre interne salgs- og oppfølgingsprosesser, samtidig som du samarbeider med rådgiver- og produktteamet for å sikre en best mulig kundeopplevelse. Fremdrift dokumenteres i vårt CRM-system (HubSpot), og du spiller en viktig rolle i å bidra til Nybys vekst og utbredelse i kommuner i Norge, Norden og Europa.
Vil du vite mer om stillingen eller har spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss for en prat.
- Arbeidsgiver: NYBY AS
- Stillingstittel: Key Account Manager
- Frist: 30.04.2025
- Ansettelsesform: Fast
- Sted: Oslo