Stillingsbeskrivelse
Vi søker en resultatbevisst og erfaren butikkleder som kan utnytte potensialet, og ta Telenorbutikken Strømmen til nye høyder. Som assisterende butikkleder i Telenorbutikken får du muligheten til å jobbe med spennende arbeidsoppgaver innenfor service, salg og problemløsning. Du vil få opparbeide deg verdifull arbeidserfaring i en franchise-kjede med en sterk merkevare.
Som en del av denne rollen vil du ha ansvar for å selge Telenors produkter og tjenester, samtidig som du fungerer som et godt salgsforbilde. Du vil ha personal- og salgsoppfølgingsansvar og være en nøkkelperson i å drive salgstrening og opplæring i samarbeid med både Telenor og franchisetaker. Den daglige driften av butikken faller inn under ditt ansvarsområde, inkludert budsjetter, resultater og målsettinger.
I tillegg vil du utføre butikkadministrative oppgaver som å sette opp turnus og timelister, håndtere varelager, gjennomføre bestillinger og sørge for korrekt prising. Du vil også planlegge, gjennomføre og evaluere ulike aktiviteter og kampanjer, samt følge opp rutiner og retningslinjer. Som en sentral del av teamet skal du bidra til å ivareta kjedekonseptet og styrke Telenors merkevare.
Hos oss vil du få en grundig opplæring de første 4 ukene for å sikre deg en god teknisk salg- og serviceforståelse. Opplæring vil bli gitt i butikkens åpningstider i trygge og gode læringsrammer og gjennom digitale kurs.
Vi ser frem til å ønske en entusiastisk og resultatorientert Assisterende butikkleder velkommen til vårt team!
- Arbeidsgiver: Telenorbutikken
- Stillingstittel: Assisterende butikkleder
- Frist: Snarest
- Ansettelsesform: Fast